שם | |
סיסמא |
🔻 | 🔺4 תגובות פורסמו: |
גם אם ניתן תשובה למי יצר את הצורך או את הרצון, תמיד עד אין סוף תישאל שאלה נוספת ספציפית לתשובה ה"חדשה". אין מנוס.
על כן, מי שרוצה להבין באמת את המציאות כפי שהיא בעיני "אלוהים", אמור לשאול את עצמו את השאלות הנכונות, ולא לשאול דווקא מה היתה הסיבה הראשונה או הרצון הראשון, כי כאן, איך שלא מסובבים את זה, מגיעים למבוי סתום.
ויש דרך מוצא גם ממבוי סתום. וזה להחליף את השכל, את צורת החשיבה, כמו לדוגמא לשאול מה זה בכלל המושג הזה סיבה? מה זה בכלל המושג רצון? מה ההגדרות הללו בכלל, האם הן רלוונטיות להבנה אמיתית? לשנות את הכיוון מההנחה שיש בכלל סיבה ראשונה, לבדיקה וחקירה חדשה / שונה שמביאה תבונה חדשה המביאה איתה חווית התחדשות, מהפך.