... לשכל האנושי וכולי. סוף טיעון. הפרכה: ברגע שאדם טוען שאלוהים ברא את העולם, הרי שהוא מדבר על
לפני הבריאה + הוא מדבר על מהותו של אלוהים. ברגע שהאדם אומר שהעולם נברא, בו ברגע הוא בעצם מגדיר מצב שהוא
לפני הבריאה שבו היה רק אלוהים. גם אם האדם לא אומר בצורה מפורשת שאלוהים נמצא בתוך זמן, הרי ... זה אומר שגם אי אפשר לומר שהעולם נברא. כי בו ברגע שאמרת שהעולם נברא, באותו רגע הגדרת מצב של
לפני הבריאה. ולכן, הגיוני יותר לומר שהעולם היה קיים כל הזמן בצורה כלשהי, וכי אלוהים מעולם לא ברא את העולם. וכך אנחנו גם לא מדברים על
לפני הבריאה, וגם לא דנים בשום צורה במהותו של אלוהים. ...